زمانی که مخاطب بیزینس پلن ( سرمایه گذار – شریک – آفیسر پرونده درخواست ویزا – اعطا کننده نمایندگی ) بیزینس پلن را بررسی می نماید ، باید بتواند یک روند منطقی در بین اجزا بیزینس پلن مشاهده نماید . این روند منطقی خود دارای یک الگو استاندارد شده است و سلیقه ایی نمیتواند باشد. اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی ، دارای استاندارد یا الگوی از پیش تعیین شده می باشد. حال آنکه در بیزینس پلن های ایرانی عناوین دارای یک ارتباط منطقی و معنی با یکدیگر نیستند ، در نتیجه برای جلوگیری از مشخص شدن این نقیصه ، اکثر نویسندگان سعی می نمایند که عناوین بیزینس پلن را با فصل بندی ( به مانند یک پایان نامه ) از هم جدا کنند و این از دید یک متخصص پوشیده نخواهد بود.
تفاوت بیزینس پلن با بیزینس پلن
درباره این سایت